Link Loving Lahme

For snart en håndfuld år siden begyndte jeg at blogge, sådan bare fordi. Noget med at jeg jo alligevel altid skrev på et eller andet bare for sjov, og fordi jeg var faldet over et par blogs som var inspirerende. Vist cirka derfor, og bestemt ikke af nogen som helst strategisk grund. Jeg er i det hele taget ikke ret strategisk når jeg holder fri, hvilket jeg nok tror, der er mange der vil skrive under på uden at få armen vredet om på ryggen.

Men.

Bare fordi jeg er larmende uambitiøs med min blog, kan jeg jo godt have et hemmeligt liv, hvor jeg synes det er vildt spændende at læse om målrettede kommunikationsstrategier, tendenser, branding und alles. Og det har jeg. Tophemmeligt liv.

Bortset fra, at nu deler jeg så lige min bedste kilde. Fordi det er i hendes ånd – altså at dele. Og fordi der ikke er nogen som helst grund i hele verden til at lade være med at dele viden. At gå med sine ideer presset helt ind til kroppen, i skræk for at nogen skal komme og stjæle dem, var noget man gjorde i forrige årtusinde. Det siger min kilde, og hende tror jeg på.

Og den knivskarpe bloglæser har selvfølgelig allerede gennemskuet helt oppe i overskriften, at det er Julia Lahme jeg skriver om. Men ved I, at Julia udgiver et minimagasin cirka to gange om måneden? Et virkelig læseværdigt ét, hvis man er bare den mindste smule interesseret i tekstforfatteri, tendenser, branding og den slags. Bam, lige ned i indbakken. Ikke længere end at man rent faktisk får det læst, og altid med substans.

Julia udgiver også e-bøger. Og de er også gratis. Og efter samme koncept: Så enkle og overskuelige at man får dem læst, og dejligt præcise. Lige til at hente, og der er vist en mere på vej meget snart, men det vil man jo i hvert fald høre om, hvis man får Julias MiniMagasin.

Ja. Det var en reklame på min (næsten) reklamefri blog. Ikke fordi jeg har fået en eneste krone (eller for den sags skyld et kurophold, en Porche eller Johny Depps udelte opmærksomhed) for at bringe den. Kun helt og aldeles, fordi jeg synes at det Julia deler er værd at dele videre.

Hvis du ikke interesserer dig en bjælde for hverken tekstforfatteri, tendenser eller branding, så værsgo – her er et billede af, hvordan det er at vente i bilen mens jeg er inde i Superbrugsen efter Mælk. Det er Lulle der har taget det. Og 156 andre.


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.